Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti formátu PDF při správě a distribuci dokumentů
Urban, Ondřej ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Bakalářská práce Možnosti formátu PDF při správě a distribuci dokumentů se zabývá podstatou samotného formátu pro přenositelné dokumenty. Pokud i vy patříte mezi lidi, kteří o PDF již slyšeli, nebo jej dokonce běžně používají, ale zároveň nemáte jasnou představu, co si pod tímto pojmem představit, patří následující řádky právě vám. V této publikaci naleznete popis nejčastěji se vyskytujících pojmů a výrazů z oblasti DTP, předtiskové přípravy a tiskařského odvětví. Dozvíte se, co předcházelo vzniku PDF, jaká byla původní očekávání a kdo byl tím hlavním vizionářem a spoluzakladatelem společnosti Adobe. Jsou v ní popsány také dvě základní technologie -- PostScript a XML, na kterých je formát založen. Poté následuje kompletní přehled jednotlivých verzí s jejich konkrétními přínosy. Neméně důležitou součástí je také výčet standardů vycházejících z formátu PDF, ať už těch oficiálních nebo všeobecně uznávaných. Podrobněji se seznámíte také s konkurenčním formátem XPS od společnosti Microsoft. Ve druhé části práce je uveden popis vlastností, které by se nám mohly hodit, jak z pohledu koncového uživatele dokumentu tak z pohledu jeho tvůrce. Mimo jiné se zde dovíte, jakým způsobem lze vytvořený dokument upravovat, co je možné využít pro navigaci, jaké nástroje máme k dispozici pro recenzi nebo týmovou spolupráci a jak dokument zabezpečit. Dále zde zjistíte, že obsah dokumentu mohou tvořit také elektronické formuláře, vrstvy, trojrozměrné objekty, multimediální obsah a přílohy. A rovněž by se nemělo zapomenout na přístupnost PDF lidem s postižením. Závěrečná část je ryze praktická a poradí nám, jakým způsobem je možné PDF vytvářet a představí nám vhodné aplikace pro tvorbu, úpravy ale i prohlížení. Lehce se seznámíte také s produkčním prostředím a PDF workflow. Na praktických příkladech si ukážeme k čemu je možné PDF využít nejen na internetu, ve státní správě, ve firmách, ale i u nás doma.
Využití DMS pro bezpapírovou kancelář
Strnad, Marek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bachmann, Petr (oponent)
Tématem této bakalářské práce je využití DMS pro bezpapírovou kancelář. V první části se autor zabývá tím, co je potřeba brát v úvahu při realizaci bezpapírové kanceláře. Jaké legislativní aspekty jsou spojené s provozem bezpapírové kanceláře v České republice a jaké zázemí je k tomu potřeba. Autor při psaní této bakalářské práce spolupracoval se společností AiP Safe s.r.o., která mu poskytla analýzy projektů nasazení DMS. Z těchto analýz je poté zpracována druhá část, kde je popsáno, na které agendy je systém SAFE společnosti AiP Safe s.r.o. nejčastěji nasazován. Postupně je u každé agendy popsán výchozí stav, řešení v systému SAFE a shrnutí přínosů bezpapírové kanceláře. Závěr práce je věnován vyhodnocení, jestli nasazením vhodného DMS roste rychlost a efektivita procesů a činností, a zda dochází k dodržování legislativy a interních pravidel.
Možné směry vývoje využití ICT v účetnictví
Ďurianová, Gabriela ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Velechovská, Lenka (oponent)
Práce se věnuje problematice silnícího propojení účetnictví a informačních technologií. Popisuje jak historii využívaných forem a technik účetnictví, tak i současné možnosti a trendy aplikované informatiky v této oblasti. Text akcentuje na snahy o zefektivnění systému zpracování účetnictví, a to prostřednictvím snižovaní nákladů, zvyšování kvality a zkracováním doby jeho sestavení. Část práce také odráží současný stupeň regulace technik zpracování účetnictví na národní úrovni i z hlediska mezinárodních standardů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.